مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

345
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

295
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

درآمدی بر ضرورت آموزش«ریاضی فازی» به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 عوامل موثردر وضعیت های آموزشی با درجه ای از فازی بودن یا عدم قطعیت (به عنوان مثال یادگیری, مدل سازی ریاضی و حل مسایل) پدیدار می شوند. در واقع, ادراک دانش آموز از جبنه های عمومی بهره می برد که به تدریج رشد نموده و لذا فازی هستند. از سوی دیگر, از نقطه نظر معلم, آن ها معمولا ابهام های موجود درباره درجه موفقیت دانش آموز در هر یک از مراحل وضعیت آموزشی متناظر هستند. همه این ها به ما ضرورت معرفی اصول منطق فازی و نظریه عدم قطعیت را در تلاش برای توصیف راه های موثرتر در فرآیند چنین وضعیت های کلاسی را گوشزد می کند. بنابراین, هدف ما در این مقاله, ساختن یک مدل فازی کلی است که بتواند در هر مرحله خاص برای نمایش فرآیند وضعیت آموزشی متناظر سازگاری داشته باشد. مفهوم عدم قطعیت بصورت طبیعی در چارچوب وسیعی از نظریه مجموعه های فازی ظاهر می شود, که با وضعیت های آموزشی سروکار داریم, بویژه زمانی که با مسایل دنیای واقعی مواجه می شویم. عدم قطعیت نتیجه پاره ای معایب اطلاعاتی است. در واقع, اطلاعات مربوط به مدل در یک وضعیت واقعی ممکن است بصورت ناقص, نامنظم, غیرقابل اتکا, مبهم, متناقض یا معیوب مفهومی سازی شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مفاخری، شیوا. (1399). درآمدی بر ضرورت آموزش«ریاضی فازی» به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی. پویش در آموزش علوم پایه، 6(19 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525087/fa

    Vancouver: کپی

    مفاخری شیوا. درآمدی بر ضرورت آموزش«ریاضی فازی» به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی. پویش در آموزش علوم پایه[Internet]. 1399؛6(19 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525087/fa

    IEEE: کپی

    شیوا مفاخری، “درآمدی بر ضرورت آموزش«ریاضی فازی» به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی،” پویش در آموزش علوم پایه، vol. 6، no. 19 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525087/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button