APA:
کپیموسوی، سیدنجم الدین، شریعت نژاد، علی، و موسوی، سیده نسیم. (1398). شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی. مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525198/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدنجم الدین، شریعت نژاد علی، موسوی سیده نسیم. شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525198/fa
IEEE:
کپیسیدنجم الدین موسوی، علی شریعت نژاد، و سیده نسیم موسوی، “شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525198/fa