Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

413
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

243
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 در دنیای کسب وکار امروز, سازمان ها و شرکت ها یی وجود دارند که شهرت و آوازه آن ها مرهون نام و برند مدیران و رهبران آن ها است. در واقع مدیران و رهبران این شرکت ها در حوزه کسب و کار خود, از شیوه های خاصی برای مدیریت این شرکت ها استفاده می کنند که سبک رهبری آن ها را به یک برند مبدل ساخته است. پژوهش حاضر با هدف شناسایی مولفه های اثرگذار برند رهبری انجام پذیرفت. این پژوهش از نظر روش آمیخته, بر مبنای پژوهش های کیفی و کمی و از نوع پژوهش قیاسی استقر ایی استکه از نظر هدف, کاربردی و از حیث ماهیت و روش, توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش خبر گان هستند که با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند و بر اساس اصل کفایت نظری 30 نفر از آنان به عنوان اعضای نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات در بخش کیفی مصاحبه و در بخش کمیپرسشنامه بود که روایی و پایا یی آن ها به ترتیب با استفاده از شاخص روایی محتوای نسبی و آزمون کاپای کو هن و روایی محتوایی و پایا یی آزمون مجدد تایید شد. داده های کیفی با نرم افزار اتلس تی و روش کد گذاری و داده های کمی با روش دلفی فاز ی تحلیل شدند. نتایج پژوهش مشتمل بر شناسایی مهم ترین مولفه های اثرگذار برند رهبری و تعیین اولویت آن هاست. نتایج حاکی از آن هست که سرمایه رهبری, تفکر راهبردی, مهارت حل مسیله, تفکر جانبی و خلاق, مهارت درک و فهم مسایل سازمانی و هوش هیجانی رهبر جزو مهم ترین مولفه های اثرگذار بر برند رهبری هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    موسوی، سیدنجم الدین، شریعت نژاد، علی، و موسوی، سیده نسیم. (1398). شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی. مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525198/fa

    Vancouver: کپی

    موسوی سیدنجم الدین، شریعت نژاد علی، موسوی سیده نسیم. شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525198/fa

    IEEE: کپی

    سیدنجم الدین موسوی، علی شریعت نژاد، و سیده نسیم موسوی، “شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند رهبری با استفاده از روش دلفی فازی،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525198/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا