APA:
کپیرحیمی، موسی، محمدشفیعی، مجید، انصاری طادی، آذرنوش، و بت شکن، محمود. (1398). مطالعه تطبیقی ارزش گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان. مدیریت برند، 6(18 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525725/fa
Vancouver:
کپیرحیمی موسی، محمدشفیعی مجید، انصاری طادی آذرنوش، بت شکن محمود. مطالعه تطبیقی ارزش گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(18 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525725/fa
IEEE:
کپیموسی رحیمی، مجید محمدشفیعی، آذرنوش انصاری طادی، و محمود بت شکن، “مطالعه تطبیقی ارزش گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان،” مدیریت برند، vol. 6، no. 18 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525725/fa