APA:
کپیعزیزی، شهریار، قره چی، منیژه، و براتی، ابوالفضل. (1396). الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریه داده بنیاد. مدیریت بازرگانی، 9(4 )، 807-826. SID. https://sid.ir/paper/140225/fa
Vancouver:
کپیعزیزی شهریار، قره چی منیژه، براتی ابوالفضل. الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریه داده بنیاد. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(4 ):807-826. Available from: https://sid.ir/paper/140225/fa
IEEE:
کپیشهریار عزیزی، منیژه قره چی، و ابوالفضل براتی، “الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریه داده بنیاد،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 4 ، pp. 807–826، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140225/fa