Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

452
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

311
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی مدیریت و نوآوری و خلاقیت بخش خدمات با افزایش رقابت و کیفیت

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 107

چکیده

 صنایع خدماتی از تنوع بسیاری برخوردارند. بسیاری ازکارکنان در بخش های تولیدی نظیر اپراتورهای کامپیوتر, حسابداران و حقوقدانان هم ارائه کنندگان واقعی خدمت اند. امروزه, صنایع خدماتی بخش بزرگی از کل صنعت را به خود اختصاص داده است. سازمان های خدماتی و نیز بخش های خدمات شرکت های تولیدی از رشد و اهمیت روزافزونی برخوردار گشته اند. بنابراین استفاده از راه های مختلف برای ایجاد برتری نسبت به رقبا اجتناب ناپذیر است که یکی از این راه ها استفاده از نوآوری و به خصوص نوآوری استراتژیک می باشد. نوآوری استراتژیک یعنی به جای نوآوری در محصول پیشرفت تازه ای در استراتژی صورت گرفته است. این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی بوده و از نظر هدف, کاربردی است. روش تحقیق به صورت روش های کمی و انجام پیمایش و سپس تجزیه و تحلیل مدل سازی معادلات ساختاری انجام شد. جامعه آماری از بین 55 نفر مدیران و کارکنان بخش های خدماتی استان هرمزگان بودند. در روشهای گردآوری داده ها و ابزار مورد استفاده از داده های ثانویه از طریق مطالعه کتابخانه ای تهیه شد و از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است که بنا به نوع داده از نرم افزارهایsmart pls وspss استفاده شد. مولفه های کسب دانش, حفظ دانش, انتقال دانش, خلق دانش, کاربرد دانش و نوآوری سازمانی موثر در مدیریت و نوآوری و خلاقیت بخش خدمات و افزایش رقابت و کیفیت ارزیابی شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امیری، فوژان، پرون، الهام، و احمدی پوربندری، بنیامین. (1400). بررسی مدیریت و نوآوری و خلاقیت بخش خدمات با افزایش رقابت و کیفیت. پژوهشنامه اورمزد، -(54 (ضمیمه شماره 2))، 87-107. SID. https://sid.ir/paper/526703/fa

    Vancouver: کپی

    امیری فوژان، پرون الهام، احمدی پوربندری بنیامین. بررسی مدیریت و نوآوری و خلاقیت بخش خدمات با افزایش رقابت و کیفیت. پژوهشنامه اورمزد[Internet]. 1400؛-(54 (ضمیمه شماره 2)):87-107. Available from: https://sid.ir/paper/526703/fa

    IEEE: کپی

    فوژان امیری، الهام پرون، و بنیامین احمدی پوربندری، “بررسی مدیریت و نوآوری و خلاقیت بخش خدمات با افزایش رقابت و کیفیت،” پژوهشنامه اورمزد، vol. -، no. 54 (ضمیمه شماره 2)، pp. 87–107، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526703/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا