APA:
کپیسیدزاده، میترا، بهنامه، مهدی، مهدوی عادلی، محمدحسین، و ابراهیمی سالاری، تقی. (1398). تعیین ابعاد کاربردی و سمبلیک (نمادین) برند و بررسی تاثیر آن در رفتار شهروندی برند کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: کارکنان بیمه ایران شهر ایلام). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 34(4 )، 124-171. SID. https://sid.ir/paper/526752/fa
Vancouver:
کپیسیدزاده میترا، بهنامه مهدی، مهدوی عادلی محمدحسین، ابراهیمی سالاری تقی. تعیین ابعاد کاربردی و سمبلیک (نمادین) برند و بررسی تاثیر آن در رفتار شهروندی برند کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: کارکنان بیمه ایران شهر ایلام). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1398؛34(4 ):124-171. Available from: https://sid.ir/paper/526752/fa
IEEE:
کپیمیترا سیدزاده، مهدی بهنامه، محمدحسین مهدوی عادلی، و تقی ابراهیمی سالاری، “تعیین ابعاد کاربردی و سمبلیک (نمادین) برند و بررسی تاثیر آن در رفتار شهروندی برند کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: کارکنان بیمه ایران شهر ایلام)،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 34، no. 4 ، pp. 124–171، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526752/fa