APA:
کپیامیری، فوژان، زنگنه، نیلوفر، و قاسمی تیرور، علیرضا. (1400). بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر وفادارسازی مشتریان خدمات فرهنگی. پژوهشنامه اورمزد، -(54 (ضمیمه شماره 2))، 46-67. SID. https://sid.ir/paper/527457/fa
Vancouver:
کپیامیری فوژان، زنگنه نیلوفر، قاسمی تیرور علیرضا. بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر وفادارسازی مشتریان خدمات فرهنگی. پژوهشنامه اورمزد[Internet]. 1400؛-(54 (ضمیمه شماره 2)):46-67. Available from: https://sid.ir/paper/527457/fa
IEEE:
کپیفوژان امیری، نیلوفر زنگنه، و علیرضا قاسمی تیرور، “بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر وفادارسازی مشتریان خدمات فرهنگی،” پژوهشنامه اورمزد، vol. -، no. 54 (ضمیمه شماره 2)، pp. 46–67، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527457/fa