Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

570
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

497
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر وفادارسازی مشتریان خدمات فرهنگی

صفحات

 صفحه شروع 46 | صفحه پایان 67

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 جلب مشتری در اینترنت بسیار هزینه بر است اگر مشتریان وفادار نباشند و خریدشان همیشگی و مکرر نباشد، سودآوری دور از دسترس خواهد بود. سازمان ها سالانه میزان بسیاری از مشتریان خود را به دلیل کم توجهی به آن ها از دست می دهند. مطالعه اخیر با هدف بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر وفادارسازی مشتریان خدمات فرهنگی انجام گرفت. از تعداد 50 نفرجامعه آماری شاغل در بخش خدمات فرهنگی استان بعنوان نمونه با پرسشنامه استاندارد تحقیق شد تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر مشتریان خدمات فرهنگی، کیفیت صفحه وب با رضایت مشتری، کیفیت صفحه وب با هزینه، امنیت ادراک شده مشتری با رضایت مشتری، امنیت ادراک شده مشتری با هزینه ارتباط معنی داری مشاهده شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امیری، فوژان، زنگنه، نیلوفر، و قاسمی تیرور، علیرضا. (1400). بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر وفادارسازی مشتریان خدمات فرهنگی. پژوهشنامه اورمزد، -(54 (ضمیمه شماره 2))، 46-67. SID. https://sid.ir/paper/527457/fa

    Vancouver: کپی

    امیری فوژان، زنگنه نیلوفر، قاسمی تیرور علیرضا. بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر وفادارسازی مشتریان خدمات فرهنگی. پژوهشنامه اورمزد[Internet]. 1400؛-(54 (ضمیمه شماره 2)):46-67. Available from: https://sid.ir/paper/527457/fa

    IEEE: کپی

    فوژان امیری، نیلوفر زنگنه، و علیرضا قاسمی تیرور، “بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیک بر وفادارسازی مشتریان خدمات فرهنگی،” پژوهشنامه اورمزد، vol. -، no. 54 (ضمیمه شماره 2)، pp. 46–67، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527457/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا