APA:
کپیهمتی، محمدجواد، ساجدی، فیروزه، واحدی، محسن، و حقگو، حجت اله. (1400). اثر بخشی آموزش حافظه فعال بر کارکرد های اجرایی کودکان با اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا. کومش، 23(2 (پیاپی 82) )، 218-226. SID. https://sid.ir/paper/527495/fa
Vancouver:
کپیهمتی محمدجواد، ساجدی فیروزه، واحدی محسن، حقگو حجت اله. اثر بخشی آموزش حافظه فعال بر کارکرد های اجرایی کودکان با اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا. کومش[Internet]. 1400؛23(2 (پیاپی 82) ):218-226. Available from: https://sid.ir/paper/527495/fa
IEEE:
کپیمحمدجواد همتی، فیروزه ساجدی، محسن واحدی، و حجت اله حقگو، “اثر بخشی آموزش حافظه فعال بر کارکرد های اجرایی کودکان با اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا،” کومش، vol. 23، no. 2 (پیاپی 82) ، pp. 218–226، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527495/fa