APA:
کپیرضویان، حسین، زاع، زهرا، و بهرامی خورشید، سحر. (1398). نگاهی نو به تیزرهای تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی با کاربست نظریه آمیختگی مفهومی. مطالعات زبانی و بلاغی، 10(20 )، 248-272. SID. https://sid.ir/paper/527547/fa
Vancouver:
کپیرضویان حسین، زاع زهرا، بهرامی خورشید سحر. نگاهی نو به تیزرهای تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی با کاربست نظریه آمیختگی مفهومی. مطالعات زبانی و بلاغی[Internet]. 1398؛10(20 ):248-272. Available from: https://sid.ir/paper/527547/fa
IEEE:
کپیحسین رضویان، زهرا زاع، و سحر بهرامی خورشید، “نگاهی نو به تیزرهای تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی با کاربست نظریه آمیختگی مفهومی،” مطالعات زبانی و بلاغی، vol. 10، no. 20 ، pp. 248–272، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527547/fa