APA:
کپیربانی، زینب، طالع پسند، سیاوش، رحیمیان بوگر، اسحاق، و محمدی فر، محمدعلی. (1397). رابطه ابعاد کیفیت آموزشی کلاس و ارزیابی های شناختی با هیجان های تحصیلی و پیامدهای انگیزشی آن. مجله روانشناسی، 22(2 (پیاپی 86) )، 202-219. SID. https://sid.ir/paper/54457/fa
Vancouver:
کپیربانی زینب، طالع پسند سیاوش، رحیمیان بوگر اسحاق، محمدی فر محمدعلی. رابطه ابعاد کیفیت آموزشی کلاس و ارزیابی های شناختی با هیجان های تحصیلی و پیامدهای انگیزشی آن. مجله روانشناسی[Internet]. 1397؛22(2 (پیاپی 86) ):202-219. Available from: https://sid.ir/paper/54457/fa
IEEE:
کپیزینب ربانی، سیاوش طالع پسند، اسحاق رحیمیان بوگر، و محمدعلی محمدی فر، “رابطه ابعاد کیفیت آموزشی کلاس و ارزیابی های شناختی با هیجان های تحصیلی و پیامدهای انگیزشی آن،” مجله روانشناسی، vol. 22، no. 2 (پیاپی 86) ، pp. 202–219، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/54457/fa