APA:
کپیلکی، داوود، شکری، امید، سپاه منصور، مژگان، و ابراهیمی، سارا. (1397). رابطه تاب آوری تحصیلی و ارزیابی های شناختی با خودناتوان سازی تحصیلی: نقش واسطه ای هیجان های پیشرفت. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 14(55 )، 329-341. SID. https://sid.ir/paper/101504/fa
Vancouver:
کپیلکی داوود، شکری امید، سپاه منصور مژگان، ابراهیمی سارا. رابطه تاب آوری تحصیلی و ارزیابی های شناختی با خودناتوان سازی تحصیلی: نقش واسطه ای هیجان های پیشرفت. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1397؛14(55 ):329-341. Available from: https://sid.ir/paper/101504/fa
IEEE:
کپیداوود لکی، امید شکری، مژگان سپاه منصور، و سارا ابراهیمی، “رابطه تاب آوری تحصیلی و ارزیابی های شناختی با خودناتوان سازی تحصیلی: نقش واسطه ای هیجان های پیشرفت،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 14، no. 55 ، pp. 329–341، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101504/fa