APA:
کپیمعینی، علی، بهرادمهر، نفیسه، احراری، مهدی، و خادم شریعت، سمیه. (1391). استخراج شاخص های ارزش گذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی (مطالعه موردی: دو بانک ایرانی). پژوهشنامه بازرگانی، 16(64)، 1-25. SID. https://sid.ir/paper/7256/fa
Vancouver:
کپیمعینی علی، بهرادمهر نفیسه، احراری مهدی، خادم شریعت سمیه. استخراج شاخص های ارزش گذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی (مطالعه موردی: دو بانک ایرانی). پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1391؛16(64):1-25. Available from: https://sid.ir/paper/7256/fa
IEEE:
کپیعلی معینی، نفیسه بهرادمهر، مهدی احراری، و سمیه خادم شریعت، “استخراج شاخص های ارزش گذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی (مطالعه موردی: دو بانک ایرانی)،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 16، no. 64، pp. 1–25، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7256/fa