APA:
کپیحسینی، میرزاحسن، و حسینی، وحیده سادات. (1392). بررسی اثر مشارکت مشتری در تولید بر وفاداری مشتریان در خدمات بانکی: مطالعه موردی بانک سامان. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 6(2)، 105-129. SID. https://sid.ir/paper/240885/fa
Vancouver:
کپیحسینی میرزاحسن، حسینی وحیده سادات. بررسی اثر مشارکت مشتری در تولید بر وفاداری مشتریان در خدمات بانکی: مطالعه موردی بانک سامان. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1392؛6(2):105-129. Available from: https://sid.ir/paper/240885/fa
IEEE:
کپیمیرزاحسن حسینی، و وحیده سادات حسینی، “بررسی اثر مشارکت مشتری در تولید بر وفاداری مشتریان در خدمات بانکی: مطالعه موردی بانک سامان،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 6، no. 2، pp. 105–129، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240885/fa