APA:
کپیدیواندری، علی، کرمانشاه، علی، و اخلاصی، امیر. (1391). ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی, اقامتی, گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها. پژوهشنامه بازرگانی، 17(65)، 27-64. SID. https://sid.ir/paper/7326/fa
Vancouver:
کپیدیواندری علی، کرمانشاه علی، اخلاصی امیر. ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی, اقامتی, گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1391؛17(65):27-64. Available from: https://sid.ir/paper/7326/fa
IEEE:
کپیعلی دیواندری، علی کرمانشاه، و امیر اخلاصی، “ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی, اقامتی, گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 17، no. 65، pp. 27–64، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7326/fa