APA:
کپیدیواندری، علی، و اخلاصی، امیر. (1391). طراحی مدل بومی برندسازی برای کلان پروژه های چندمنظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(2 (پیاپی 5))، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/194656/fa
Vancouver:
کپیدیواندری علی، اخلاصی امیر. طراحی مدل بومی برندسازی برای کلان پروژه های چندمنظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(2 (پیاپی 5)):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/194656/fa
IEEE:
کپیعلی دیواندری، و امیر اخلاصی، “طراحی مدل بومی برندسازی برای کلان پروژه های چندمنظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 2 (پیاپی 5)، pp. 1–19، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194656/fa