APA:
کپیاستوار، نگار، غلام آزاد، سهیلا، و مصرآبادی، جواد. (1391). تاثیرگذاری آموزش به روش تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های پیشرفت (STAD) بر شاخص های شناختی, فراشناختی و عاطفی, در یادگیری درس ریاضی. نوآوری های آموزشی، 11(41)، 29-50. SID. https://sid.ir/paper/75472/fa
Vancouver:
کپیاستوار نگار، غلام آزاد سهیلا، مصرآبادی جواد. تاثیرگذاری آموزش به روش تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های پیشرفت (STAD) بر شاخص های شناختی, فراشناختی و عاطفی, در یادگیری درس ریاضی. نوآوری های آموزشی[Internet]. 1391؛11(41):29-50. Available from: https://sid.ir/paper/75472/fa
IEEE:
کپینگار استوار، سهیلا غلام آزاد، و جواد مصرآبادی، “تاثیرگذاری آموزش به روش تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های پیشرفت (STAD) بر شاخص های شناختی, فراشناختی و عاطفی, در یادگیری درس ریاضی،” نوآوری های آموزشی، vol. 11، no. 41، pp. 29–50، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/75472/fa