APA:
کپیکفاش پور، آذر، مرتضوی، سعید، و حسنی مقدم، صادق. (1391). کاربرد فلسفه بازاریابی اجتماعی در تمایل به اهدای داوطلبانه خون با استفاده از تئوری رفتار برنامه ریزی شده. پژوهشی خون، 9(1 (پیاپی 34))، 44-53. SID. https://sid.ir/paper/78304/fa
Vancouver:
کپیکفاش پور آذر، مرتضوی سعید، حسنی مقدم صادق. کاربرد فلسفه بازاریابی اجتماعی در تمایل به اهدای داوطلبانه خون با استفاده از تئوری رفتار برنامه ریزی شده. پژوهشی خون[Internet]. 1391؛9(1 (پیاپی 34)):44-53. Available from: https://sid.ir/paper/78304/fa
IEEE:
کپیآذر کفاش پور، سعید مرتضوی، و صادق حسنی مقدم، “کاربرد فلسفه بازاریابی اجتماعی در تمایل به اهدای داوطلبانه خون با استفاده از تئوری رفتار برنامه ریزی شده،” پژوهشی خون، vol. 9، no. 1 (پیاپی 34)، pp. 44–53، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/78304/fa