Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

803
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

864
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی در بین دانشجویان واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 58 | صفحه پایان 73

چکیده

 مقدمه در سال های اخیر استفاده از فناوری های نوین, یادگیری های سنتی را به سمت وسوی یادگیری الکترونیکی سوق داده و آن را به ابزار یادگیری مهمی تبدیل کرده است. این مهم, پژوهش حاضر را به سمت ارائه یک مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی در واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سوق داده است. مواد و روش ها این پژوهش, یک پژوهش کیفی با رویکرد تحلیل محتوا بود. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تشکیل دادند. داده ها با مصاحبه هایی نیمه ساختارمند و استفاده از روش گلوله برفی گردآوری گردید. نمونه گیری تا رسیدن مقوله ها به اشباع نظری ادامه یافت و مشارکت کنندگان در این پژوهش به تعداد 15 نفر بودند. یافته ها چارچوب مدل با چهار بعد از ویژگی های محیط یادگیری الکترونیکی و سه مقوله اصلی (مهارت ادراکی, عواطف افراد نسبت به یادگیری و خودتنظیمی) شناسایی شده که استراتژی های یادگیری الکترونیکی دانشجویان را نشان می دهد. همچنین روایی و پایایی آن نیز مورد تایید قرار گرفت. بحث و نتیجه گیری این مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی چارچوبی برای تجزیه و تحلیل سیستماتیک استراتژی های یادگیری الکترونیک دانشجویان فراهم می کند. این مدل یک محدوده کلی برای درک و تحلیل استراتژی های یادگیری و یادگیری الکترونیک دانشجویان فراهم می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    شاه سیاه، ندا، نظرپوری، امیرهوشنگ، حکاک، محمد، و وحدتی، حجت. (1398). ارائه مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی در بین دانشجویان واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. یافته، 21(4 (پیاپی 82) )، 58-73. SID. https://sid.ir/paper/79836/fa

    Vancouver: کپی

    شاه سیاه ندا، نظرپوری امیرهوشنگ، حکاک محمد، وحدتی حجت. ارائه مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی در بین دانشجویان واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. یافته[Internet]. 1398؛21(4 (پیاپی 82) ):58-73. Available from: https://sid.ir/paper/79836/fa

    IEEE: کپی

    ندا شاه سیاه، امیرهوشنگ نظرپوری، محمد حکاک، و حجت وحدتی، “ارائه مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی در بین دانشجویان واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،” یافته، vol. 21، no. 4 (پیاپی 82) ، pp. 58–73، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/79836/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا