APA:
کپیسریرافراز، محمد. (1388). نقش تبلیغات رسانه های بین المللی در تغییر الگوی مصرف جامعه و شکل گیری پدیده قاچاق در ایران. بررسی و تحلیل اصول، مبانی، مدل ها و راهکارهای علمی و اجرایی اصلاح الگوی مصرف. SID. https://sid.ir/paper/811637/fa
Vancouver:
کپیسریرافراز محمد. نقش تبلیغات رسانه های بین المللی در تغییر الگوی مصرف جامعه و شکل گیری پدیده قاچاق در ایران. 1388. Available from: https://sid.ir/paper/811637/fa
IEEE:
کپیمحمد سریرافراز، “نقش تبلیغات رسانه های بین المللی در تغییر الگوی مصرف جامعه و شکل گیری پدیده قاچاق در ایران،” presented at the بررسی و تحلیل اصول، مبانی، مدل ها و راهکارهای علمی و اجرایی اصلاح الگوی مصرف. 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/811637/fa