مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

309
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

112
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب برند تلفن همراه در بین دانشجویان دو کشور ایران و آلمان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 باورهای مصرف کنندگان درباره ویژگی های محصول بر نگرش آن ها پیرامون برندهای خاص و نهایتا در ایجاد تمایلات رفتاری و انتخاب برند از سوی آن ها اثر می گذارند. برای کالایی مانند گوشی تلفن همراه, شناسایی ویژگی هایی که در نظر مشتریان فوق العاده مهم رتبه بندی می شوند, دارای مصادیق راهبردی برای محصول و ارتقا آن می باشند. به همین علت شناخت عوامل موثر بر انتخاب برند تلفن همراه از اهمیت وافری جهت جذب و جلب مشتریان برخوردار است. در این تحقیق سعی گردیده عوامل موثر بر انتخاب برند تلفن همراه از دیدگاه دانشجویان در دو کشور ایران و آلمان اولویت بندی شده و بر اساس آن پیشنهاداتی به شرکت های تولید کننده تلفن همراه ارائه گردد. یافته ها نشان می دهد که از بین معیارهای فردی, اجتماعی, فنی, اقتصادی و بنیادی موثر بر انتخاب برند تلفن همراه مهم ترین معیار در بین دانشجویان ایران و آلمان معیار های اقتصادی و کم اهمیت ترین معیار, معیارهای بنیادی است. نتایج نشان می دهد که معیارهای اقتصادی از دیدگاه دانشجویان در هر دو کشور از نظر میزان اهمیت برای انتخاب برند تلفن همراه, دارای بالاترین اولویت است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آراسته، ایمان، و موسوی شاهرودی، سیدمحمد. (1393). مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب برند تلفن همراه در بین دانشجویان دو کشور ایران و آلمان. همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/821771/fa

    Vancouver: کپی

    آراسته ایمان، موسوی شاهرودی سیدمحمد. مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب برند تلفن همراه در بین دانشجویان دو کشور ایران و آلمان. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/821771/fa

    IEEE: کپی

    ایمان آراسته، و سیدمحمد موسوی شاهرودی، “مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب برند تلفن همراه در بین دانشجویان دو کشور ایران و آلمان،” presented at the همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/821771/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button