مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

893
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

403
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه میان شهرت اخلاقی و ارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهر کرمان

نویسندگان

احمدی علی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه سازمانهای خدماتی از مهمترین بخشهای اقتصادی کشورها به شمار می آیند و بانکها نیز به عنوان یکی از سازمانهای ارائه کننده خدمات مالی, نقش مهمی در موفقیت و یا شکست یک نظام اقتصادی ایفا می کنند. بر همین اساس مطالعه حاضر با هدف بررسی رابطه میان شهرت اخلاقی و ارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهر کرمان انجام گرفت. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان شعب بانک ملی در شهر کرمان می باشد .با توجه به ماهیت مطالعه در این مطالعه از نمونه گیری خوشه ای تصادفی استفاده شد و نمونه مورد نظر 384 نفر به دست آمد. ابزار جمع آوری اطلاعات در این مطالعه پرسشنامه بوده است که روایی و پایایی آن به ترتیب 0.88 و 0.93 به دست آمد. نتایج تحقیق حاکی از آن است که رابطه معناداری میان شهرت اخلاقی و رضایتمندی مشتری, ارزش ادراک شده مشتری و رضایتمندی مشتری, اعتماد و رضایتمندی مشتری و رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    احمدی، علی. (1394). بررسی رابطه میان شهرت اخلاقی و ارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهر کرمان. همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه. SID. https://sid.ir/paper/826141/fa

    Vancouver: کپی

    احمدی علی. بررسی رابطه میان شهرت اخلاقی و ارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهر کرمان. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826141/fa

    IEEE: کپی

    علی احمدی، “بررسی رابطه میان شهرت اخلاقی و ارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهر کرمان،” presented at the همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826141/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button