APA:
کپیاحمدی، علی. (1394). بررسی رابطه میان شهرت اخلاقی و ارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهر کرمان. همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه. SID. https://sid.ir/paper/826141/fa
Vancouver:
کپیاحمدی علی. بررسی رابطه میان شهرت اخلاقی و ارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهر کرمان. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826141/fa
IEEE:
کپیعلی احمدی، “بررسی رابطه میان شهرت اخلاقی و ارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهر کرمان،” presented at the همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826141/fa