APA:
کپیآقابابایی، سارا، ملک پور، مختار، و عابدی، احمد. (1391). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد تحصیلی کودکان با ناتوانی یادگیری املا. تازه های علوم شناختی، 14(2 (مسلسل 54))، 63-72. SID. https://sid.ir/paper/82813/fa
Vancouver:
کپیآقابابایی سارا، ملک پور مختار، عابدی احمد. اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد تحصیلی کودکان با ناتوانی یادگیری املا. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1391؛14(2 (مسلسل 54)):63-72. Available from: https://sid.ir/paper/82813/fa
IEEE:
کپیسارا آقابابایی، مختار ملک پور، و احمد عابدی، “اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد تحصیلی کودکان با ناتوانی یادگیری املا،” تازه های علوم شناختی، vol. 14، no. 2 (مسلسل 54)، pp. 63–72، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82813/fa