APA:
کپیعابدی، احمد، و آقابابایی، سارا. (1389). اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضی. روان شناسی بالینی، 2(4 (پیاپی 8))، 73-81. SID. https://sid.ir/paper/359602/fa
Vancouver:
کپیعابدی احمد، آقابابایی سارا. اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضی. روان شناسی بالینی[Internet]. 1389؛2(4 (پیاپی 8)):73-81. Available from: https://sid.ir/paper/359602/fa
IEEE:
کپیاحمد عابدی، و سارا آقابابایی، “اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضی،” روان شناسی بالینی، vol. 2، no. 4 (پیاپی 8)، pp. 73–81، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/359602/fa