مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,762
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,953
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شبیه سازی دینامیک حرکت قطار در راه آهن شهری (یادداشت پژوهشی)

صفحات

 صفحه شروع 173 | صفحه پایان 180

چکیده

 امروزه فنآوری رایانه ای راههای مختلفی را به منظور توجیه اقتصادی و فنی پروژه های تغذیه سیستمهای ترکشن DC فراهم کرده است. این امر کاملا امکان پذیر است که ترافیک و تردد وسائط نقلیه ریلی بر پایه برنامه بهره برداری, همچنین محاسبات مربوط به جریانها و ولتاژها و نیز تعیین خروجی های مربوط به یکسوسازها و اینورترها (مبدل ها) در هر لحظه و در هر مکانی شبیه سازی شود و مکانهای پیشنهادی و در نظر گرفته شده برای پستهای یکسوساز کنترل شوند. تخمین تعداد مسافران, برنامه بهره برداری و همچنین چگونگی راحتی مسافران همگی در انتخاب وسیله نقلیه ضروری هستند, توسط برنامه نرم افزاری, تعیین خروجی یکسوساز در دو حالت سرویس نرمال و در هنگام خرابی یکی از یونیتهای ترانسفورمر یکسوساز امکان پذیر است. همچنین محاسبات, اطلاعات مربوط به انرژی مصرفی و ولتاژ ریل نسبت به زمین را در اختیار قرار می دهند. به منظور توانایی در انجام شبیه سازی و محاسبات, داده های مربوط به وسیله نقلیه مورد نیازند, به عنوان مثال دانستن مشخصات موتور در حالت موتوری و ترمزی, وزن آن و همچنین داده های خط از قبیل؛ شیب, قوس و سرعت بیشینه لازم است. داده های مربوط به خط تماس و مدار برگشت جریان, محل پستها و برنامه بهره برداری همگی بایستی مشخص شوند. مرحله اول در شبیه سازی شبکه تغذیه ترکشن, شبیه سازی دینامیکی حرکت قطار است تا در هر لحظه, مکان, سرعت, شتاب و توان مصرفی وسیله نقلیه مشخص شود. به این منظور موضوع این مقاله به مطلب اخیر اختصاص یافته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صندیدزاده، محمدعلی، صفرخانی تبریزی، شیرین، و میرآبادی، احمد. (1386). شبیه سازی دینامیک حرکت قطار در راه آهن شهری (یادداشت پژوهشی). پژوهشنامه حمل و نقل، 4(2)، 173-180. SID. https://sid.ir/paper/83839/fa

    Vancouver: کپی

    صندیدزاده محمدعلی، صفرخانی تبریزی شیرین، میرآبادی احمد. شبیه سازی دینامیک حرکت قطار در راه آهن شهری (یادداشت پژوهشی). پژوهشنامه حمل و نقل[Internet]. 1386؛4(2):173-180. Available from: https://sid.ir/paper/83839/fa

    IEEE: کپی

    محمدعلی صندیدزاده، شیرین صفرخانی تبریزی، و احمد میرآبادی، “شبیه سازی دینامیک حرکت قطار در راه آهن شهری (یادداشت پژوهشی)،” پژوهشنامه حمل و نقل، vol. 4، no. 2، pp. 173–180، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/83839/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button