مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

469
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

704
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل یابی معادلات ساختاری رابطه اثربخشی فعالیت های قبل، ضمن و پس از تدریس با بهبود دوره های آموزشی

صفحات

 صفحه شروع 59 | صفحه پایان 97

چکیده

 این پژوهش به منظور مدل یابی معادلات ساختاری رابطه اثر بخشی فعالیت های قبل, ضمن و پس از تدریس با بهبود دوره های آموزشی شرکت گاز استان هرمزگان انجام شد. روش تحقیق کمی و کیفی(آمیخته) و از نوع پژوهش همبستگی بود. جامعه آماری شامل 212 نفر کارکنان شرکت ملی گاز استان هرمزگان بود. که از این جامعه نمونه ای با حجم 140 نفر بر حسب جدول مورگان به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای سنجش متغیرهای پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد و برای استاندارد سازی پرسشنامه از روش های روایی محتوایی, صوری, سازه و همگرا استفاده شد, و برای تعیین پایایی آن از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شد و تحلیل داده ها با استفاده از روش آماری t تک نمونه ای و تحلیل عاملی تاییدی که جزئی از معادلات ساختاری است, صورت گرفت, برای تحلیل داده ها از نرم افزار آماریSPSS و AMOS استفاده شد, یافته های پژوهش نشان داد که فعالیت های قبل, ضمن و پس از تدریس در دوره های آموزشی اثر بخش بوده و مدل ساختاری از برازش مطلوب برخوردار بود و اثر بخشی فعالیت های قبل از تدریس, ضمن تدریس و پس از تدریس با بهبود دوره های آموزشی رابطه معنی داری داشتند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی چمردانی، هاشم، و رحمانی، محمدنور. (1397). مدل یابی معادلات ساختاری رابطه اثربخشی فعالیت های قبل, ضمن و پس از تدریس با بهبود دوره های آموزشی. اندیشه های نوین تربیتی، 14(3 )، 59-97. SID. https://sid.ir/paper/86785/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی چمردانی هاشم، رحمانی محمدنور. مدل یابی معادلات ساختاری رابطه اثربخشی فعالیت های قبل, ضمن و پس از تدریس با بهبود دوره های آموزشی. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1397؛14(3 ):59-97. Available from: https://sid.ir/paper/86785/fa

    IEEE: کپی

    هاشم محمدی چمردانی، و محمدنور رحمانی، “مدل یابی معادلات ساختاری رابطه اثربخشی فعالیت های قبل, ضمن و پس از تدریس با بهبود دوره های آموزشی،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 14، no. 3 ، pp. 59–97، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/86785/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button