مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,063
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

365
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران با استفاده از روش تحلیل به مولفه های اصلی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 توانمندی در توسعه محصول جدید در زمره قابلیت های مزیت آفرین و نقطه کانونی رقابت پذیری اکثر صنایع است. از سوی دیگر, تفکر ناب پویا, دانش محور و فرآیندی متمرکز بر مشتری است. همه آن چیزی که بر روی محصول انجام می شود و ارزش افزوده نمی کند به عنوان ضایعه در نظر گرفته می شود و باید از فرآیند حذف گردد. با توجه به مهم بودن حذف ضایعات از فرآیند تولید, ما در این مقاله ضایعات تولید ناب را در فرآیند توسعه محصول جدید مورد بررسی قرار می دهیم. ابتدا در بررسی ادبیات موضوع 36 شاخص در فرآیند توسعه محصول جدید ناب را در جدولی آورده و سپس از روش تحلیل به مولفه های اصلی برای دسته بندی پرسش های مربوط به عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب استفاده شد که با توجه به چرخش های مختلف که انجام دادیم, جداول و نتایج حاکی از 17 گویه باقی مانده از کلیه عوامل و دسته بندی این عوامل در 6 دسته اصلی می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فکری، رکسانا، برزگرمارنانی، آزاده، یونسی، رقیه، و صادقیان، رامین. (1396). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران با استفاده از روش تحلیل به مولفه های اصلی. کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. SID. https://sid.ir/paper/882790/fa

    Vancouver: کپی

    فکری رکسانا، برزگرمارنانی آزاده، یونسی رقیه، صادقیان رامین. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران با استفاده از روش تحلیل به مولفه های اصلی. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/882790/fa

    IEEE: کپی

    رکسانا فکری، آزاده برزگرمارنانی، رقیه یونسی، و رامین صادقیان، “شناسایی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران با استفاده از روش تحلیل به مولفه های اصلی،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/882790/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button