مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

371
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

228
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نظام جبران خدمات منابع انسانی بر مبنای حق السعی در شرکت های تولیدی نوپا (شاهد تجربی: مرکز رشد واحدهای فن آوری دانش بنیان دانشگاه مازندران)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 نظام جبران خدمات بر مبنای حق السعی به معنای مشارکت کارکنان در سود دریافتی شرکت می باشد. به گونه ای که افراد بر اساس میزان تلاشی که در تولید محصول انجام داده اند و میزان تاثیرشان در آن از سود نهایی بهره ببرند. این سیستم بر اساس درخواست کارفرمایان به منظور تشویق کارگران می باشد که علاوه بر دستمزد خود در سود کارخانه نیز به نسبتی شریک باشند و از این محل اضافه درآمدی داشته باشند. اهمیت آن در شرکت های نوپا که با محدودیت های زیادی در عرصه تولید مواجه هستند و باید تلاش بیشتری را برای ارائه شایستگی های بارز خود انجام دهند, به طبع بیشتر است.در مقاله حاضر ضمن بررسی این نظام در شرکت های نوپای مرکز رشد واحدهای فناوری دانش بنیان دانشگاه مازندران به استخراج مزایای جذب افراد بر اساس شایستگی سالاری, به روز شدن متخصصان, افزایش سرعت عمل و کیفیت کار, کاهش هزینه های تولید از طریق مشارکت, افزایش میزان صمیمیت و کاهش هزینه های سرپرستی, جذب افراد شایسته بعد از آموزش های بالینی, حفظ اطلاعات در داخل شرکت و عدم خروج آن برای رقیبان و افزایش زمان موثر کار برای سیستم فوق پرداخته شد. در پایان نتیجه گیری شد که این نظام جبران خدمات در شرکت های نوپا که با محدودیت های زیادی برای فعالیت مواجه هستند روشی کارا محسوب می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بابایی امیری، ناصر، تقوی، فاطمه، و رضایی، مهیار. (1396). نظام جبران خدمات منابع انسانی بر مبنای حق السعی در شرکت های تولیدی نوپا (شاهد تجربی: مرکز رشد واحدهای فن آوری دانش بنیان دانشگاه مازندران). کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. SID. https://sid.ir/paper/883169/fa

    Vancouver: کپی

    بابایی امیری ناصر، تقوی فاطمه، رضایی مهیار. نظام جبران خدمات منابع انسانی بر مبنای حق السعی در شرکت های تولیدی نوپا (شاهد تجربی: مرکز رشد واحدهای فن آوری دانش بنیان دانشگاه مازندران). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/883169/fa

    IEEE: کپی

    ناصر بابایی امیری، فاطمه تقوی، و مهیار رضایی، “نظام جبران خدمات منابع انسانی بر مبنای حق السعی در شرکت های تولیدی نوپا (شاهد تجربی: مرکز رشد واحدهای فن آوری دانش بنیان دانشگاه مازندران)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/883169/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button