مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,058
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

462
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر قابلیت های مدیریتی، سازمانی، بازاریابی و کیفیت خدمات بر قصد خرید: نقش نوآوری خدمات (مورد مطالعه شرکت سایپا یدک)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از این پژوهش بررسی تاثیر قابلیت های مدیریتی, سازمانی, بازاریابی و کیفیت خدمات بر قصد خرید با بررسی نقش تعدیل گری نوآوری خدمات در شرکت سایپا یدک می باشد. مقاله حاضر, یک تحقیق کاربردی و کمی است. جهت جمع آوری داده ها و سنجش متغیرها از پرسشنامه ای استاندارد استفاده شده است, جامعه آماری شامل مدیران ارشد, میانی و عملیاتی شرکت سایپا یدک که جمعا 639 نفر بودند که بر اساس جدول مورگان تعداد 242 نفر به صورت تصادفی انتخاب شدند. در نهایت تحلیل داده ها با نرم افزارهای SPSS و Lisrel انجام شد. جهت بررسی نرمال بودن داده ها از آزمون کلموگروف- اسمیرنف, از آزمون تحلیل عاملی تاییدی جهت تایید روایی سوالات و مشخص سازی عوامل کلیدی هر مولفه استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان داد که از ابعاد قابلیت های مدیریتی بعد استراتژی و کارآفرینی بر قصد خرید تاثیر می گذارد. از ابعاد قابلیت های سازمانی بعد تمرکز, ارتباط داخلی, ارتباط خارجی و وظایف سازمانی بر قصد خرید تاثیر دارد. هر دو ابعاد قابلیت های بازاریابی یعنی بازاریابی عملیاتی و بازار محوری بر قصد خرید تاثیر می گذارد. قابلیت های کیفیت خدمات نیز بر قصد خرید تاثیر می گذارد. همچنین نوآوری خدمات رابطه قابلیت های مدیریتی و قابلیت های بازاریابی بر قصد خرید را تحت تاثیر قرار می دهد. نوآوری خدمات رابطه قابلیت های سازمانی و رابطه قابلیت های کیفیت خدمات بر قصد خرید را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بهزادنژاد، کامبیز، و منصوری موید، فرشته. (1396). تاثیر قابلیت های مدیریتی, سازمانی, بازاریابی و کیفیت خدمات بر قصد خرید: نقش نوآوری خدمات (مورد مطالعه شرکت سایپا یدک). کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. SID. https://sid.ir/paper/883372/fa

    Vancouver: کپی

    بهزادنژاد کامبیز، منصوری موید فرشته. تاثیر قابلیت های مدیریتی, سازمانی, بازاریابی و کیفیت خدمات بر قصد خرید: نقش نوآوری خدمات (مورد مطالعه شرکت سایپا یدک). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/883372/fa

    IEEE: کپی

    کامبیز بهزادنژاد، و فرشته منصوری موید، “تاثیر قابلیت های مدیریتی, سازمانی, بازاریابی و کیفیت خدمات بر قصد خرید: نقش نوآوری خدمات (مورد مطالعه شرکت سایپا یدک)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/883372/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button