مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

925
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

4,992
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر تئوری پویایی گروه بر بازاریابی نرم و شیوه های نفوذ آن بر مشتری

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه بازاریابی در یک سیستم تجاری به عنوان شاه کلیدی در جذب مشتری به شمار می رود, باید اذعان داشت, که مشتری مداری از مهم ترین قسمت های کسب درآمد در یک تجارت محسوب می شود, یکی از ابزارهای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری استفاده از بازاریابی نرم بر اساس پویایی گروه می باشد, گرچه شاید تنها استفاده از رویکرد بازاریابی نرم با توجه به رقابت شدید بین سازمان های تجاری کافی به نظر نرسد, اما در این تحقیق می توان تاثیر دیدگاه پویایی گروه و نقش رهبری و همسو بودن آن با بازاریابی نرم که خود نیز همراستا با بازاریابی حسی و رابطه مند است, با در نظر گرفتن توانایی و کسب مهارت های روانشناختی رهبر بر بازاریابی از نظر حسی و حمایتی, تا نفوذ به ذهن و قلب مشتری, وفاداری او را مورد بررسی قرار داد. دیدگاه پویایی گروه با برپایی محیطی شاد, انگیزه ای مثبت در فکر فرد, حس اعتماد و تعهد به گروه را ایجاد کرده, که همگی تاثیر معناداری بر وفاداری مشتریان دارند, که منجر به یک بازاریابی بر اساس اعتماد متقابل در فکر و ذهن ها می گردد. در این مقاله به بررسی اجمالی تاثیر خاستگاه پویایی گروه بر بازاریابی های ارائه شده, که در نهایت به نوآوری در بازاریابی, به نام بازاریابی نرم (بازاریابی ذهنی) می پردازد. امید است مرور این مقاله بتواند در تجارت, با برگزیدن این رویکرد در حیطه پویایی گروه, و ایجاد نوآوری بر نیات رفتاری مشتریان موثر باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    معظمی گودرزی، راضیه، و معظمی گودرزی، مرضیه. (1396). تاثیر تئوری پویایی گروه بر بازاریابی نرم و شیوه های نفوذ آن بر مشتری. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896046/fa

    Vancouver: کپی

    معظمی گودرزی راضیه، معظمی گودرزی مرضیه. تاثیر تئوری پویایی گروه بر بازاریابی نرم و شیوه های نفوذ آن بر مشتری. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896046/fa

    IEEE: کپی

    راضیه معظمی گودرزی، و مرضیه معظمی گودرزی، “تاثیر تئوری پویایی گروه بر بازاریابی نرم و شیوه های نفوذ آن بر مشتری،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896046/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button