APA:
کپیمعظمی گودرزی، راضیه، و معظمی گودرزی، مرضیه. (1396). تاثیر تئوری پویایی گروه بر بازاریابی نرم و شیوه های نفوذ آن بر مشتری. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896046/fa
Vancouver:
کپیمعظمی گودرزی راضیه، معظمی گودرزی مرضیه. تاثیر تئوری پویایی گروه بر بازاریابی نرم و شیوه های نفوذ آن بر مشتری. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896046/fa
IEEE:
کپیراضیه معظمی گودرزی، و مرضیه معظمی گودرزی، “تاثیر تئوری پویایی گروه بر بازاریابی نرم و شیوه های نفوذ آن بر مشتری،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896046/fa