APA:
کپیابراهیمی، شیلان، و شاکری، رویا. (1397). مطالعه رابطه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و یادگیری سازمانی با توجه به نقش میانجی جهت گیری دانش مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج). کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/898853/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی شیلان، شاکری رویا. مطالعه رابطه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و یادگیری سازمانی با توجه به نقش میانجی جهت گیری دانش مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898853/fa
IEEE:
کپیشیلان ابراهیمی، و رویا شاکری، “مطالعه رابطه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و یادگیری سازمانی با توجه به نقش میانجی جهت گیری دانش مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج)،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898853/fa