مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

251
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

154
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مطالعه رابطه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و یادگیری سازمانی با توجه به نقش میانجی جهت گیری دانش مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی نقش میانجی جهت گیری دانش مشتریان در رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و یادگیری سازمانی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج است, که تعداد 277 نفر به روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس انتخاب شده اند. با توجه به تحلیل داده های جمع آوری شده نتایج به دست آمده نشان داد بین جهت گیری دانش مشتری و یادگیری سازمانی رابطه معناداری وجود دارد. همچنین بین سیسنم های مدیریت ارتباط با مشتری و جهت گیری دانش مشتری نیز رابطه معناداری وجود دارد. همچنین نقش واسطه ای متغییر جهت گیری دانش مشتریان و ارتباط بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و یادگیری سازمانی نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، شیلان، و شاکری، رویا. (1397). مطالعه رابطه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و یادگیری سازمانی با توجه به نقش میانجی جهت گیری دانش مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج). کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/898853/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی شیلان، شاکری رویا. مطالعه رابطه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و یادگیری سازمانی با توجه به نقش میانجی جهت گیری دانش مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898853/fa

    IEEE: کپی

    شیلان ابراهیمی، و رویا شاکری، “مطالعه رابطه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و یادگیری سازمانی با توجه به نقش میانجی جهت گیری دانش مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج)،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898853/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button