مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

713
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

260
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ارایه مدلی برای چارچوب سازی فرایند مدیریت تجربه مشتری

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

مدیریت تجربه مشتری به عنوان یک استراتژی رقابتی موفق در حوزه کسب و کارهای گوناگون بدل گردیده است. بر این اساس مدیریت تجربه مشتری شکل غالب تجارت اینده خواهد بود. این امر باعث می گردد که پرداختن به مدیریت تجربه مشتری مورد تاکید قرار بگیرد. تجربه مشتری به خوبی عملکرد سازمان ها را به خوبی نمایان می نماید. خلق تجربه جذاب برای مشتریان, سازمان را از رقبای خود ممتاز کرده و در به دست آوردن مشتریان وفادار, حائز اهمیت است. سازمان های پیشرو باید بر مدیریت تجربه مشتری تاکید و تمرکز نمایند. به خصوص صنایع و مشاغل مشتری مدار که در رقابت با رقیبان خود قرار دارند بیشتر بر این امر باید تاکید نمایند. در این راستا چارچوبی که بر اساس آن بتوان تجربه مشتری را برای ان سازمان شکل گیرد مورد تاکید می باشد. لذا در این تحقیق به فرآیند و مراحل چارچوب سازی تجربه مشتری پرداخته می شود. این تحقیق به شیوه علمی-مروری بر اساس مطالعات کتابخانه ای شکل گرفته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مقدسی، علیرضا، و اخوان ادبائی، احسان. (1400). ارایه مدلی برای چارچوب سازی فرایند مدیریت تجربه مشتری. کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق. SID. https://sid.ir/paper/900809/fa

    Vancouver: کپی

    مقدسی علیرضا، اخوان ادبائی احسان. ارایه مدلی برای چارچوب سازی فرایند مدیریت تجربه مشتری. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900809/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا مقدسی، و احسان اخوان ادبائی، “ارایه مدلی برای چارچوب سازی فرایند مدیریت تجربه مشتری،” presented at the کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900809/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button