APA:
کپیبسکابادی، حسین، و راستی، علی. (1400). تاثیر بازاریابی از طریق برندسازی و نام تجاری در رفتار مصرف کننده. کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. SID. https://sid.ir/paper/901647/fa
Vancouver:
کپیبسکابادی حسین، راستی علی. تاثیر بازاریابی از طریق برندسازی و نام تجاری در رفتار مصرف کننده. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901647/fa
IEEE:
کپیحسین بسکابادی، و علی راستی، “تاثیر بازاریابی از طریق برندسازی و نام تجاری در رفتار مصرف کننده،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901647/fa