Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

312
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

55
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران) است, از لحاظ هدف کاربردی, زمانی مقطعی, روش گرد آوری داده ها توصیفی, همبستگی و جامعه آماری مشتریان بانک پارسیان که از فرمول کوکران نمونه ای به تعداد 384 نفر انتخاب و جامعه آماری کارکنان بانک پارسیان که از فرمول کوکران نمونه ای به تعداد 207 نفر انتخاب و ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه ای استاندارد با طیف لیکرت پنج گزینه ای که با بررسی پیشینه تحقیق و سنجش روایی پرسشنامه ازطریق نظر خواهی از اساتید وخبرگان صنعت بانکداری و سنجش پایایی پرسشنامه ازطریق ضریب آلفای کرونباخ از کارکنان بانک پارسیان که برای آزمون فرضیه ها و تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون کولموگروف اسمیرنوف, از نرم افزار آماریSPSS و برای مدل یابی معادلات ساختاری از نرم افزار لیزرل استفاده شده است. نتایج تحقیق توصیفی یا جمعیت شناختی, بیشتر مشتریان مردان, 31 تا 40 سال, تحصیلات لیسانس را تشکیل می دهند. در آماراستنباطی, کیفیت خدمات بر عملکرد سازمانی و مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی تاثیر مثبت و معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرزامجتهدی، امیرحسین، حقی، منصور، و رحمانی، رسول. (1400). بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/901997/fa

    Vancouver: کپی

    میرزامجتهدی امیرحسین، حقی منصور، رحمانی رسول. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901997/fa

    IEEE: کپی

    امیرحسین میرزامجتهدی، منصور حقی، و رسول رحمانی، “بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901997/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا