APA:
کپیمیرزامجتهدی، امیرحسین، حقی، منصور، و رحمانی، رسول. (1400). بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/901997/fa
Vancouver:
کپیمیرزامجتهدی امیرحسین، حقی منصور، رحمانی رسول. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901997/fa
IEEE:
کپیامیرحسین میرزامجتهدی، منصور حقی، و رسول رحمانی، “بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه بانک پارسیان شهر تهران)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901997/fa