مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

308
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

158
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر مدیریت دانش بر بازاریابی تجارت الکترونیک با نقش میانجی گری هوشمندی رقابتی

نویسندگان

جعفری محمد

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در بازار رقابتی و چالشی امروزه شرکت هایی موفق هستند که به کمک ابزارهای مدیریتی و فناوری های نوین بر اساس اصول و دانش روز, از فرصت های ایجاد شده به عنوان یک مزیت رقابتی به نفع خود استفاده کنند. مدیریت دانش بازاریابی یکی از این ابزارهاست که بر این فرض استوار است که دانش, منبع کلیدی یک شرکت برای خلق, تقویت و نگهداری منافع اقتصادی می باشد. در این مقاله به بررسی رابطه بین مدیریت دانش بر بازاریابی تجارت الکترونیک با نقش میانجی گری هوشمندی رقابتی در کارکنان بانک انصار زاهدان پرداخته شد. پژوهش حاضر از نوع "کاربری" با توجه به ماهیت موضوع و هدف های پژوهش توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه مورد کلیه کارکنان بانک انصار شهرستان زاهدان می باشدکه نعداد آنها 93 نفر می باشد. با توجه به اینکه حجم جامعه مورد بررسی کم می باشد؛ از روش سرشماری استفاده شد. برای گردآوری داده های تحقیق از پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش فونگ و چی( 2009), پرسشنامه هوشمندی رقابتی دشامپس و نایاک(1995) و بازاریابی الکترونیکی محقق ساخته استفاده شد. طبق نتایج به دست آمده بین مدیریت دانش و هوش مندی رقابتی با بازاریابی الکترونیکی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد و مدیریت دانش و هوشمندی رقابتی توانسته اند 57% واریانس را تبیین نمایند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جعفری، محمد. (1401). تاثیر مدیریت دانش بر بازاریابی تجارت الکترونیک با نقش میانجی گری هوشمندی رقابتی. کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/902082/fa

    Vancouver: کپی

    جعفری محمد. تاثیر مدیریت دانش بر بازاریابی تجارت الکترونیک با نقش میانجی گری هوشمندی رقابتی. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/902082/fa

    IEEE: کپی

    محمد جعفری، “تاثیر مدیریت دانش بر بازاریابی تجارت الکترونیک با نقش میانجی گری هوشمندی رقابتی،” presented at the کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902082/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button