APA:
کپیفهندژ سعدی، امیر، و نامدارآزادگان، علی. (1400). بررسی رابطه بازاریابی خیرخواهانه و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: محصولات یک و یک). کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/902213/fa
Vancouver:
کپیفهندژ سعدی امیر، نامدارآزادگان علی. بررسی رابطه بازاریابی خیرخواهانه و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: محصولات یک و یک). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/902213/fa
IEEE:
کپیامیر فهندژ سعدی، و علی نامدارآزادگان، “بررسی رابطه بازاریابی خیرخواهانه و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: محصولات یک و یک)،” presented at the کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902213/fa