APA:
کپینبی زاده نودهی، رویا، برجعلی، احمد، استکی، مهناز، و فرخی، نورعلی. (1397). مقایسه ی اثربخشی آموزش دو نیم کره برخواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان نوع دیداری و نوع شنیداری. مجله علوم روانشناختی، 17(71 )، 775-782. SID. https://sid.ir/paper/92954/fa
Vancouver:
کپینبی زاده نودهی رویا، برجعلی احمد، استکی مهناز، فرخی نورعلی. مقایسه ی اثربخشی آموزش دو نیم کره برخواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان نوع دیداری و نوع شنیداری. مجله علوم روانشناختی[Internet]. 1397؛17(71 ):775-782. Available from: https://sid.ir/paper/92954/fa
IEEE:
کپیرویا نبی زاده نودهی، احمد برجعلی، مهناز استکی، و نورعلی فرخی، “مقایسه ی اثربخشی آموزش دو نیم کره برخواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان نوع دیداری و نوع شنیداری،” مجله علوم روانشناختی، vol. 17، no. 71 ، pp. 775–782، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/92954/fa