APA:
کپیخرمی، فاطمه، سیف، علی اکبر، کیامنش، علیرضا، و درتاج، فریبرز. (1397). اثربخشی بسته آموزشی خود نظم دهی بر افزایشِ نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم شهر تهران. مجله علوم روانشناختی، 17(69 )، 531-536. SID. https://sid.ir/paper/93014/fa
Vancouver:
کپیخرمی فاطمه، سیف علی اکبر، کیامنش علیرضا، درتاج فریبرز. اثربخشی بسته آموزشی خود نظم دهی بر افزایشِ نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم شهر تهران. مجله علوم روانشناختی[Internet]. 1397؛17(69 ):531-536. Available from: https://sid.ir/paper/93014/fa
IEEE:
کپیفاطمه خرمی، علی اکبر سیف، علیرضا کیامنش، و فریبرز درتاج، “اثربخشی بسته آموزشی خود نظم دهی بر افزایشِ نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم شهر تهران،” مجله علوم روانشناختی، vol. 17، no. 69 ، pp. 531–536، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/93014/fa