APA:
کپیقربی، سیده سمیه، و قاسمی نامقی، محمد. (1398). بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شهر مشهد). مدیریت بازاریابی، 14(44 )، 61-72. SID. https://sid.ir/paper/950924/fa
Vancouver:
کپیقربی سیده سمیه، قاسمی نامقی محمد. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شهر مشهد). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(44 ):61-72. Available from: https://sid.ir/paper/950924/fa
IEEE:
کپیسیده سمیه قربی، و محمد قاسمی نامقی، “بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شهر مشهد)،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 44 ، pp. 61–72، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/950924/fa