مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

539
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

800
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شهر مشهد)

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 72

چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی چریکی برقصد خرید مصرف کننده با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی می باشد. بازاریابی چریکی یکی از ابزار های نوین مورد استفاده در ترغیب مشتری به خرید می باشد. لذا با افزایش رقابت در بازارهای داخلی انجام این پژوهش ضروری به نظر می رسد. پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی تحلیل و شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل تمام مشتریان شرکت افق کوروش در شهر مشهد می باشد. با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری, تعداد 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش نمونه گیری در این تحقیق تصادفی ساده است. ابزار گردآوری داده پرسش نامه می باشد که روایی و پایایی آن تایید شده است. برای تحلیل اطلاعات از نرم افزار اسمارت پی ال اس 3 استفاده شده است. نتایج نشان می دهند که بازاریابی چریکی تاثیر مستقیم, مثبت و معناداری بر قصد خرید مصرف کننده دارد؛ و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کننده تاثیر معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قربی، سیده سمیه، و قاسمی نامقی، محمد. (1398). بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شهر مشهد). مدیریت بازاریابی، 14(44 )، 61-72. SID. https://sid.ir/paper/950924/fa

    Vancouver: کپی

    قربی سیده سمیه، قاسمی نامقی محمد. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شهر مشهد). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(44 ):61-72. Available from: https://sid.ir/paper/950924/fa

    IEEE: کپی

    سیده سمیه قربی، و محمد قاسمی نامقی، “بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شهر مشهد)،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 44 ، pp. 61–72، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/950924/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button