مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

286
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

540
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی عوامل موثر بر عملکرد شرکت های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 24

چکیده

 در محیط رقابتی پر تغییر امروز شرکت ها نیاز به سازگاری زیادی دارند, بنابراین ارایه بهترین عملکرد در زمینه بازاریابی, به اساسی ترین دغدغه مدیران شرکت های تولیدی مبدل شده است, از این رو در این پژوهش به واکاوی عوامل موثر بر عملکرد شرکت های تولیدی از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی می پردازیم و برای دست یابی به این هدف با 15 فرضیه تاثیر گرایش به کارآفرینی و بازارگرایی بر عملکرد شرکت به واسطه بازارگرایی کارآفرینانه و بازاریابی کارآفرینانه در شرکت های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان در 6 ماه دوم سال 1397را بررسی می کنیم. پژوهش حاضر از نظر هدف, پژوهشی کاربردی و بر حسب روش گردآوری داده ها, توصیفی-پیمایشی و از نوع پژوهش های علی است. به منظور محاسبه حجم نمونه از جدول کرجسی و مورگان استفاده شده و 180 نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند و پرسش نامه بین آنها توزیع شد و 152 پرسش نامه قابل استفاده جمع آوری گردید. داده های به دست آمده از پرسش نامه ها با استفاده از نرم افزار Smart PLS و SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در پایان نتایج پژوهش نشان داد, فرضیه های؛ تاثیر بازارگرایی کارآفرینانه بر عملکرد, بازارگرایی بر بازارگرایی کارآفرینانه, نوآوری بر عملکرد رد شدند و همچنین قابلیت های فنی نتوانست اثر گرایش به کارآفرینی بر عملکرد را تعدیل کند. اما سایر فرضیه های پژوهش مورد تایید قرار گرفتند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فندرسکی، فائزه، زنگانه، مهدی، دیده خانی، حسین، و مهرانی، هرمز. (1398). واکاوی عوامل موثر بر عملکرد شرکت های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی. مدیریت بازاریابی، 14(44 )، 1-24. SID. https://sid.ir/paper/951492/fa

    Vancouver: کپی

    فندرسکی فائزه، زنگانه مهدی، دیده خانی حسین، مهرانی هرمز. واکاوی عوامل موثر بر عملکرد شرکت های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(44 ):1-24. Available from: https://sid.ir/paper/951492/fa

    IEEE: کپی

    فائزه فندرسکی، مهدی زنگانه، حسین دیده خانی، و هرمز مهرانی، “واکاوی عوامل موثر بر عملکرد شرکت های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 44 ، pp. 1–24، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951492/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button