APA:
کپییگانه، هانیه، و خزایی، امیر. (1399). بررسی عوامل موثر بر احتمال انتخاب مطب دندانپزشکی از سوی مراجعین از منظر بازاریابی (مورد مطالعه: مطب های دندانپزشکی غرب استان مازندران). مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، 11(2 (پیاپی 36) )، 21-32. SID. https://sid.ir/paper/952234/fa
Vancouver:
کپییگانه هانیه، خزایی امیر. بررسی عوامل موثر بر احتمال انتخاب مطب دندانپزشکی از سوی مراجعین از منظر بازاریابی (مورد مطالعه: مطب های دندانپزشکی غرب استان مازندران). مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)[Internet]. 1399؛11(2 (پیاپی 36) ):21-32. Available from: https://sid.ir/paper/952234/fa
IEEE:
کپیهانیه یگانه، و امیر خزایی، “بررسی عوامل موثر بر احتمال انتخاب مطب دندانپزشکی از سوی مراجعین از منظر بازاریابی (مورد مطالعه: مطب های دندانپزشکی غرب استان مازندران)،” مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، vol. 11، no. 2 (پیاپی 36) ، pp. 21–32، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/952234/fa