APA:
کپیرحیمی کلور، حسین، کاظمی، زهرا، و بیگی فیروزی، اله یار. (1399). تاثیر جو اخلاق نیروی فروش بر هویت سازمانی: نقش میانجی شادکامی سازمانی و همدلی. اخلاق در علوم و فناوری، 15(4 )، 181-185. SID. https://sid.ir/paper/953422/fa
Vancouver:
کپیرحیمی کلور حسین، کاظمی زهرا، بیگی فیروزی اله یار. تاثیر جو اخلاق نیروی فروش بر هویت سازمانی: نقش میانجی شادکامی سازمانی و همدلی. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1399؛15(4 ):181-185. Available from: https://sid.ir/paper/953422/fa
IEEE:
کپیحسین رحیمی کلور، زهرا کاظمی، و اله یار بیگی فیروزی، “تاثیر جو اخلاق نیروی فروش بر هویت سازمانی: نقش میانجی شادکامی سازمانی و همدلی،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 15، no. 4 ، pp. 181–185، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/953422/fa