APA:
کپیاخوی ثمرین، زهرا، اکبری، مهدی، و احمدی، شیرین. (1400). الگوی روابط ساختاری انگیزه تحصیلی براساس نیازهای روان شناختی با میانجی گری نقش اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 13(1 )، 46-56. SID. https://sid.ir/paper/954575/fa
Vancouver:
کپیاخوی ثمرین زهرا، اکبری مهدی، احمدی شیرین. الگوی روابط ساختاری انگیزه تحصیلی براساس نیازهای روان شناختی با میانجی گری نقش اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی[Internet]. 1400؛13(1 ):46-56. Available from: https://sid.ir/paper/954575/fa
IEEE:
کپیزهرا اخوی ثمرین، مهدی اکبری، و شیرین احمدی، “الگوی روابط ساختاری انگیزه تحصیلی براساس نیازهای روان شناختی با میانجی گری نقش اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان،” پژوهش در آموزش علوم پزشکی، vol. 13، no. 1 ، pp. 46–56، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954575/fa