APA:
کپیپاکاری، ابوالفضل، وظیفه دوست، حسین، حمدی، کریم، و خلیلی، مریم. (1399). ارائه مدلی برای اندازه گیری تاثیر محرک های ذهنی, اجتماعی و رفتاری بر تصمیم گیری خرید مصرف کننده مطالعه موردی: هایپر مارکت های تهران. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 245-276. SID. https://sid.ir/paper/954611/fa
Vancouver:
کپیپاکاری ابوالفضل، وظیفه دوست حسین، حمدی کریم، خلیلی مریم. ارائه مدلی برای اندازه گیری تاثیر محرک های ذهنی, اجتماعی و رفتاری بر تصمیم گیری خرید مصرف کننده مطالعه موردی: هایپر مارکت های تهران. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):245-276. Available from: https://sid.ir/paper/954611/fa
IEEE:
کپیابوالفضل پاکاری، حسین وظیفه دوست، کریم حمدی، و مریم خلیلی، “ارائه مدلی برای اندازه گیری تاثیر محرک های ذهنی, اجتماعی و رفتاری بر تصمیم گیری خرید مصرف کننده مطالعه موردی: هایپر مارکت های تهران،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 245–276، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954611/fa