APA:
کپیافشار، پروین، جلیلی، محمد، و عقیقی، علیرضا. (1399). شناسایی و اولویت بندی ابعاد اخلاقی بازاریابی عصبی در جذب مشتریان بالفعل در صنعت قارچ و صنایع تبدیلی. اخلاق در علوم و فناوری، 15(ویژه نامه 3 )، 64-72. SID. https://sid.ir/paper/954833/fa
Vancouver:
کپیافشار پروین، جلیلی محمد، عقیقی علیرضا. شناسایی و اولویت بندی ابعاد اخلاقی بازاریابی عصبی در جذب مشتریان بالفعل در صنعت قارچ و صنایع تبدیلی. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1399؛15(ویژه نامه 3 ):64-72. Available from: https://sid.ir/paper/954833/fa
IEEE:
کپیپروین افشار، محمد جلیلی، و علیرضا عقیقی، “شناسایی و اولویت بندی ابعاد اخلاقی بازاریابی عصبی در جذب مشتریان بالفعل در صنعت قارچ و صنایع تبدیلی،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 15، no. ویژه نامه 3 ، pp. 64–72، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954833/fa