APA:
کپیمختارپور، حسین، محبی، سراج الدین، و نهاوندی، بیژن. (1399). ارایه مدل جدید بازارگرایی با تاکید بر پیامدهای اخلاقی (مطالعه موردی شرکت فراورده های لبنی رامک). اخلاق در علوم و فناوری، 15(ویژه نامه 3 )، 132-140. SID. https://sid.ir/paper/954834/fa
Vancouver:
کپیمختارپور حسین، محبی سراج الدین، نهاوندی بیژن. ارایه مدل جدید بازارگرایی با تاکید بر پیامدهای اخلاقی (مطالعه موردی شرکت فراورده های لبنی رامک). اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1399؛15(ویژه نامه 3 ):132-140. Available from: https://sid.ir/paper/954834/fa
IEEE:
کپیحسین مختارپور، سراج الدین محبی، و بیژن نهاوندی، “ارایه مدل جدید بازارگرایی با تاکید بر پیامدهای اخلاقی (مطالعه موردی شرکت فراورده های لبنی رامک)،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 15، no. ویژه نامه 3 ، pp. 132–140، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954834/fa