APA:
کپیخاکساربلداجی، محمدعلی، و خداقلی پور، نسیم. (1400). بررسی تاثیر مداخله آموزشی-شناختی مبتنی بر رایانه بر حافظه فعال, توجه, مهار پاسخ و مولفه اجرایی مرکزی کودکان با اختلال نقص توجه و بیش فعالی. توانمند سازی کودکان استثنایی، 12(1 )، 63-73. SID. https://sid.ir/paper/956650/fa
Vancouver:
کپیخاکساربلداجی محمدعلی، خداقلی پور نسیم. بررسی تاثیر مداخله آموزشی-شناختی مبتنی بر رایانه بر حافظه فعال, توجه, مهار پاسخ و مولفه اجرایی مرکزی کودکان با اختلال نقص توجه و بیش فعالی. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1400؛12(1 ):63-73. Available from: https://sid.ir/paper/956650/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی خاکساربلداجی، و نسیم خداقلی پور، “بررسی تاثیر مداخله آموزشی-شناختی مبتنی بر رایانه بر حافظه فعال, توجه, مهار پاسخ و مولفه اجرایی مرکزی کودکان با اختلال نقص توجه و بیش فعالی،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 12، no. 1 ، pp. 63–73، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956650/fa