مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

189
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

527
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)

صفحات

 صفحه شروع 72 | صفحه پایان 88

چکیده

 تحقیق حاضر باهدف شناسایی رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتری باارزش درک شده و وفاداری بازیکنان در باشگاه های لیگ برتر فوتبال کشور اجرا گردید. جامعه آماری این پژوهش را کلیه ی بازیکنان لیگ برتر فوتبال تشکیل با تعداد 328 نفر تشکیل می دادند. حجم نمونه با استفاده از شیوه نمونه گیری تمام شمار با افت کمتر از ده درصد به 298 نفر تقلیل یافت. در انجام تحقیق از سه پرسشنامه استفاده گردید. روایی هر سه پرسشنامه توسط تعدادی از متخصصین مدیریت ورزشی تایید و پایایی آن ها در یک مطالعه مقدماتی با 40 آزمودنی برای پرسشنامه تجربه مشتری سندرسون و لیان (2011) با پایایی 84/0, وفاداری ماهونی (2000) با پایایی 93/0 و ارزش درک شده ی اگرت و اولاگا (2002) با پایایی 88/0 بود. به منظور تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی شامل روش حداقل مربعات جزیی استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد: پیشران های کلیدی تجربه ی باارزش درک شده و وفاداری رابطه دارد. تجربه مشتری دارای رابطه معنا داری با وفاداری و ارزش درک شده بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور بود. همچنین بیش ترین میزان رابطه در این تحقیق مربوط به دو متغیر وفاداری و ارزش درک شده بود. باشگاه ها نیاز دارند تا استراتژی های تجربه را بر اساس تنوع خدمات ایمن نمایند و خود را با آن تطبیق دهند و از این طریق برای بازیکنان ایجاد ارزش و وفاداری نمایند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خدامرادپور، مژگان، محرم زاده، مهرداد، و یکتایار، مظفر. (1399). رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها). مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 72-88. SID. https://sid.ir/paper/957808/fa

    Vancouver: کپی

    خدامرادپور مژگان، محرم زاده مهرداد، یکتایار مظفر. رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها). مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):72-88. Available from: https://sid.ir/paper/957808/fa

    IEEE: کپی

    مژگان خدامرادپور، مهرداد محرم زاده، و مظفر یکتایار، “رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 72–88، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957808/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button