APA:
کپیخدامرادپور، مژگان، محرم زاده، مهرداد، و یکتایار، مظفر. (1399). رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها). مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 72-88. SID. https://sid.ir/paper/957808/fa
Vancouver:
کپیخدامرادپور مژگان، محرم زاده مهرداد، یکتایار مظفر. رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها). مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):72-88. Available from: https://sid.ir/paper/957808/fa
IEEE:
کپیمژگان خدامرادپور، مهرداد محرم زاده، و مظفر یکتایار، “رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 72–88، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957808/fa