APA:
کپیجلیلوند، محمد، و رژه، عباس. (1400). مقایسه اثربخشی رویکرد تدریس بازی تاکتیکی و روش سنتی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی. توانمند سازی کودکان استثنایی، 12(1 )، 23-33. SID. https://sid.ir/paper/958977/fa
Vancouver:
کپیجلیلوند محمد، رژه عباس. مقایسه اثربخشی رویکرد تدریس بازی تاکتیکی و روش سنتی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1400؛12(1 ):23-33. Available from: https://sid.ir/paper/958977/fa
IEEE:
کپیمحمد جلیلوند، و عباس رژه، “مقایسه اثربخشی رویکرد تدریس بازی تاکتیکی و روش سنتی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 12، no. 1 ، pp. 23–33، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/958977/fa