APA:
کپیرستگاری مهر، بابک، زاهدی، عاطفه، محبوبی، محمد، اسدی، معصومه، عشافلی، راضیه، و ابرازه، علی. (1400). رابطه پاسخگویی و کیفیت خدمات درمانی و ارتباط آن با پرستیژ سازمانی در بیمارستان های دولتی. ابن سینا، 23(3 (مسلسل 76) )، 33-42. SID. https://sid.ir/paper/959731/fa
Vancouver:
کپیرستگاری مهر بابک، زاهدی عاطفه، محبوبی محمد، اسدی معصومه، عشافلی راضیه، ابرازه علی. رابطه پاسخگویی و کیفیت خدمات درمانی و ارتباط آن با پرستیژ سازمانی در بیمارستان های دولتی. ابن سینا[Internet]. 1400؛23(3 (مسلسل 76) ):33-42. Available from: https://sid.ir/paper/959731/fa
IEEE:
کپیبابک رستگاری مهر، عاطفه زاهدی، محمد محبوبی، معصومه اسدی، راضیه عشافلی، و علی ابرازه، “رابطه پاسخگویی و کیفیت خدمات درمانی و ارتباط آن با پرستیژ سازمانی در بیمارستان های دولتی،” ابن سینا، vol. 23، no. 3 (مسلسل 76) ، pp. 33–42، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/959731/fa