APA:
کپیقاسمی، محمدرضا، چرامی، مریم، احمدی، رضا، و غضنفری، احمد. (1400). مقایسه اثر بخشی آموزش به روش یادگیری درحد تسلط, یادگیری معنادار و یادگیری الکترونیکی بر مفاهیم پایه ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر اصفهان. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 22(4 (پیاپی 86) )، 189-197. SID. https://sid.ir/paper/960923/fa
Vancouver:
کپیقاسمی محمدرضا، چرامی مریم، احمدی رضا، غضنفری احمد. مقایسه اثر بخشی آموزش به روش یادگیری درحد تسلط, یادگیری معنادار و یادگیری الکترونیکی بر مفاهیم پایه ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر اصفهان. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1400؛22(4 (پیاپی 86) ):189-197. Available from: https://sid.ir/paper/960923/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا قاسمی، مریم چرامی، رضا احمدی، و احمد غضنفری، “مقایسه اثر بخشی آموزش به روش یادگیری درحد تسلط, یادگیری معنادار و یادگیری الکترونیکی بر مفاهیم پایه ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر اصفهان،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 22، no. 4 (پیاپی 86) ، pp. 189–197، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/960923/fa